braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik Maria Theodora Tukker Geb 06 02 1940. Als ik vrij ben , ga ik graag naar musea ,film ,toneel en duik ik in een goed boek of een krant artikel, Als kind speelde ik eigenlijk niet , ik was op kostschool ,dus waren er taken of helpen of wat dan ook . Ik ken de stichting Help mij leven van Zr Regina en ook van Stadzicht. Ik hou erg van m'n kinderen groot en klein. Ik ga mee met de groep 2010 , omdat ik in het klein nog iets goed wil doen Ik ben goed in , luisteren, klussen, verven en geduld met kinderen. Ik heb een hekel aan te laat komen en afspraken niet na komen. Als ik boos ben dan ben ik stil en denk na. Mijn allergrootste held is... heb ik niet ieder is een held of heldin . Mijn motto is" kijk wat je nu doet en de dag van morgen is weer anders" Wat ik verder nog kwijt wil is dat we een wijze groep zullen zijn met veel energie en gezondheid.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!