braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Cornelia Th. Smits Ik ben geboren op 2 februari Op mijn vrije dag ben ik het liefste thuis. Als kind speelde ik het liefst buiten. Ik ken de stichting Help Mij Leven vanaf het begin in de jaren 80. Mijn broer Robert vetrok in 1983 met een rugzak naar Brazilie voor een rondreis. En na 27 jaar mag zijn levenswerk wel bijzonder genoemd worden. Zie www.helpmijleven.org Ik hou heel erg van mijn vrijheid. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat ik iets wil bijdragen aan een beter leven voor de kinderen in Brazilie. En ik wil Robert helpen en ondersteunen. Ik ben goed in het organiseren. Ik heb een hekel aan passiviteit. Hoewel ik op zijn tijd in mijn privéleven ook heel passief kan en wil zijn. Als ik boos ben dan kan ik bokkig zijn en niet altijd redelijk. ( sorry ) Mijn held is mijn moeder. Mijn motto is: Tevreden zijn is een kunst. Wat ik verder nog kwijt wil is dat we met elkaar een mooie en indrukwekkende tijd hebben. Dat we elkaar helpen en ondersteunen in de voorbereidingen en de tijd in Brazilie. Dat we een open groep zijn en dat we met elkaar een dierbare en plezierige tijd hebben.

Reacties

Reacties

Bert

De site ziet er top uit en zijn trots op jullie.

Groeten en een top 2010

Cora bedankt Christa

Cora bedankt Christa Meindersma voor de schenking van 400 foto's voor onze site.
Zo kunnen we deze site blijven voorzien van foto's.

Super Christa. !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!