braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Margriet Stasse Ik ben geboren op 25-06-1963 Op mijn vrije dag ga ik het liefste naar het strand of het bos Als kind speelde ik altijd met vriendjes en vriendinnetjes “avontuurtje” in de vesting van Hellevoetsluis……d.w.z. het naspelen van toen populaire series als” Black Beauty” ” de Vijf” “Floris” “Thierry de slingeraar” Ik ken de stichting Help Mij leven van mijn oud-collega’s van de Hofstee. Ik hou heel erg van rondhangen op mooie plekken Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat dit iets is wat ik al jáááááren wil doen Ik ben goed in twijfelen Ik heb een hekel aan olijven Als ik boos ben dan ga ik in bad Mijn aller grootste held(in) is Pippi Langkous Mijn motto is “gewoon doen” Wat ik verder nog kwijt wil is dat ik weet dat dit een topreis gaat worden en dat ik hoop dat we veel sponsors gaan vinden voor dit supergoede doel

Reacties

Reacties

margriet

Margriet begint 12 januari met haar cursus braziliaans portugees bij Avenida Brasil!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!