braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Maria Theodora Ik ben geboren op 10-06-1954 Op mijn vrije dag ga ik genieten van de stilte. Als kind ging ik altijd graag rolschaatsen en in de winter schaatsen. Ik ken de stichting Help Mij leven van onze 1e werkvakantie in 2005. Ik hou heel erg van Siem en onze jongens Jeroen en Paul en natuurlijk ook van mijn moeder!! Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat ik graag Rosane weer wil ontmoeten en de rest van mijn ‘familie’ daar!! Ik ben goed in luisteren. Ik heb een hekel aan ruzie. Als ik boos ben probeer ik er achter te komen wat de oorzaak hiervan is en wat ik eraan kan doen om de boosheid weer op te ruimen. Mijn aller grootste held(in)is Jezus maar eigenlijk wil ik hier spreken van mijn Grootste inspirator. Mijn motto is; ga niet wetend waarheen, breng niet wetend wat, het pad is lang de weg onbekend, ga met God. Wat ik verder nog kwijt wil is dat ik het SUPER vind dat Siem en ik weer naar Brazilië gaan en dat de groep er voor open staat om nog 2 extra mensen toe te laten. En dat de directie van Bontenbal (waar Siem werkt) het goed vindt dat Siem ook buiten de bouwvakvakantie nog eens 3 weken verlof neemt! Verder wil ik nog kwijt dat ik ons allen een heel mooie voorbereidingstijd, een goede reis en een goed verblijf in Brazilië toe wens onder de zegen van God!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!