braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Laura Hensen Ik ben geboren op 21 januari 1990 Op mijn vrije dag ga ik het liefste uitslapen en daarna leuke dingen voor mezelf doen, relaxen. Als kind speelde ik altijd buiten in de bosjes, hutten maken. Ik ken de stichting Help Mij leven van cora, via mijn oude stage plek. Ik hou heel erg van………. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat het mij een geweldige ervaring lijkt, en omdat ik graag mensen wil helpen en voor ze klaar wil staan. Ik ben goed in….. Ik heb een hekel aan ruzie en boos zijn, ik ben ook niet zo snel boos. Als ik boos ben dan kan ik erg gaan schreeuwen, maar ik ben niet zo vaak boos. Mijn aller grootste held(in)is Jezus. Mijn motto is "Laura heeft om persoonlijke redenen besloten om af te zien van de reis naar Brazilië"

Reacties

Reacties

Jelle

He Laura,
Ik vind het geweldig dat je bij de groep bent aangesloten. Kben ook heel errug benieuwd hoe je het gaat vinden in Brasil...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!