braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Marlies Celine van Veen Ik ben geboren op Zondag 1 maart 1981 Op mijn vrije dag ga ik het liefste knutselen of een lekker boek lezen Als kind speelde ik altijd met een plastic bekertje en een lepeltje Ik ken de stichting Help Mij leven van mijn vorige reis als vrijwilliger Ik hou heel erg van lekker koken en snuffelen op de rommelmarkt Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat de kinderen van de Sitio mis Ik ben goed in heel creatief zijn in alle opzichten. Ik heb een hekel aan onrecht en natte sokken Als ik boos ben dan ga ik huilen Mijn aller grootste held(in)is Elisabeth Kübler Ross Mijn motto is “Neem je dromen mee de dag in” Wat ik verder nog kwijt wil is dat ik heel goed mijn best doe om Portugees Braziliaans te leren! Ik hoop met deze groep veel mooie ervaringen op te doen en een klein steentje bij te kunnen dragen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!