braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Simon Petrus Ik ben geboren op 18 april 1954 Op mijn vrije dag ga ik het liefst sporten (volleybal) of de sport passief volgen zoals, voetbal, schaatsen, wielrennen, enz. Als kind speelde ik altijd buiten, klimmen , klauteren, maar ook veel straatvoetbal. Ik ken de stichting Help Mij leven van onze eerste werkvakantie in 2005 Ik hou heel erg van Ria, Jeroen en Paul (onze 2 zonen), maar ook van lekker eten en een glaasje wijn Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat het mij niet meer loslaat, van wat ik allemaal heb meegemaakt in Brazilië en hierdoor de vrijwilligers en medewerkers van Remer een hart onder de riem kan steken Ik ben goed in sporten (in relatie tot mijn leeftijd) maar ook het organiseren van diverse activiteiten en de financiën in de gaten houden Ik heb een hekel aan mensen die de boel bedriegen, eerlijk duurt het langst Als ik boos ben dan gooi ik het eruit en ben het dan ook meestal kwijt Mijn aller grootste held(in), zijn mensen die hun hart durven te volgen Mijn motto is met z’n allen sta je sterk Wat ik verder nog kwijt wil is, dat ik hoop dat we weer een inspirerende en gezellige groep mogen hebben. We hebben ook een extra lange voorbereidingstijd nl. 9 maanden? Dus we kunnen veel acties uitzetten, waardoor we een koffer vol klusgeld mee kunnen nemen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!