braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Marijke van Strien e/v van der Wenden Ik ben geboren op 15 november 1954 geboren in de Prinsenstad Delft, maar verder getogen in Rotterdam. Op mijn vrije dag ga ik het liefste tuinieren, soms wat shoppen met mijn meiden, lekker thuis zijn. Als kind speelde ik altijd met het speelgoed van mijn broer: Meccano, auto’s en Marklin trein van poppen moest ik niet zoveel hebben, buiten spelletjes doen met buurtkinderen en in de zomer tenten bouwen van stokken en lappen. Ik ken de stichting Help Mij leven via Cora Smits, wij zijn sponsor geworden en inmiddels ook onze gemeente van de Ontmoetingskerk enthousiast gemaakt voor dit super mooie project. Ik hou heel erg van mijn man Dick, dochters en hun partners en ons kleinkind Joshua, familie en onze families in Wit-Rusland. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 om zelf een klein steentje bij te dragen aan dit geweldige werk; om te ervaren hoe anders dit weer zal zijn dan in Wit-Rusland. Ik ben goed in ordenen, “bruggen bouwen tussen mensen”, luisteren, uitvoeren, doorgaan. Ik heb een hekel aan mensen die zeuren, echt liegen en bedriegen. Als ik boos ben dan wil ik dit zo snel mogelijk weer achter mij laten, om dat ik door de jaren heen heb geleerd hieraan geen onnodige energie te willen besteden. Mijn aller grootste held(in)is God, Hij geeft mij altijd weer kracht met zijn liefde die Hij voor alle mensen maar ook voor mij heeft, dit leven voluit aan te gaan. Zodat ik hierdoor ook voor anderen iets kan betekenen. (‘t klinkt hopelijk niet al te vroom). Mijn motto is er is altijd een weg, ook al loopt die soms niet zoals je wenst. Het komt altijd weer goed! Wat ik verder nog kwijt wil is dat ik super nieuwsgierig ben, het ook een beetje spannend vindt met nieuwe mensen zo iets aan te gaan, maar er vanuit ga dat het fantastisch wordt!.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!