braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is : Cees Koop Ik ben geboren op: 19 november 1942. Op mijn vrije dag kan ik dan slecht stilzitten. Als kind speelde ik altijd: met technische dingen Ik ken de stichting Help Mij leven van: Onze eerste werkvakantie in Brazilië in 2005. Ik hou heel erg van: bezig zijn voor anderen. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat ik gehecht geraakt ben aan het werk en de mensen in Brazilië Ik ben goed in Klussen van allerlei aard.. Ik heb een hekel aan lege momenten Als ik boos ben dan kan zal ik proberen de ander te overtuigen. Mijn aller grootste held(in)is : Schiet me niet zo gauw te binnen.. Mijn motto is: Stel je dienstbaar op voor iemand die hulp nodig heeft. Wat ik verder nog kwijt wil is: Ik hoop dat we het fijn zullen hebben met elkaar. Dat we een steun voor elkaar kunnen zijn en dat we ook veel plezier kunnen maken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!