braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is : Jopie Koop- van de Watering Ik ben geboren op: 20 september 1944. Op mijn vrije dag ga ik het liefste: genieten van mijn vrijheid Als kind speelde ik altijd: buiten spelletjes met de buurtkinderen Ik ken de stichting Help Mij leven van: Onze eerste werkvakantie in Brazilië in 2005. Ik hou heel erg van: afwisseling en bezig zijn voor anderen. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat ik gehecht geraakt ben aan het werk en de mensen in Brazilië Ik ben goed in creatieve dingen.. Ik heb een hekel aan situaties die ik niet kan overzien Als ik boos ben dan kruip ik in mijn schulp. Mijn aller grootste held(in)is : Ik heb geen ene grote held(in), maar bewonder de mensen die zichzelf positief inzetten voor de ander.. Mijn motto is: Geef je handen om God te dienen in de armen en je hart om Hem in hen lief te hebben Wat ik verder nog kwijt wil is: Ik hoop dat we het fijn zullen hebben en dat we veel kunnen doen voor de kinderen . Dat we een steun voor elkaar kunnen zijn, maar dat we ook veel plezier kunnen hebben.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!