braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is Thea van der Ent (ik jok nu een beetje, maar ik houd niet van mijn doopnaam). Ik ben geboren op 4 maart 1949 in Rotterdam. Op mijn vrije dag ga ik het liefste schilderen, iets met mijn (klein)kinderen doen, voor HML werken, wandelen, lezen, Portugees leren, naar schouwburg, filmhuis en tentoonstellingen, met elkaar aan iets werken. Als kind speelde ik altijd met poppen, buiten, schooltje, koken op mijn fornuisje, knutselen, lezen. Ik ken de stichting Help Mij leven van mijn vriendin Marit Spruitenburg, zij is veel in het buitenland en kent en sponsort allerlei projecten, is zelf ook bij REMER geweest. Jaren geleden vroeg ik haar naar een kleinschalig project om aan te schenken, waar zo goed als al je geld ook op het doel aankomt. Zij antwoordde onmiddellijk Help mij leven. Toen ben ik donateur geworden. En nu als secretaris in het bestuur. Ik hou heel erg van mijn (klein)kinderen, zus, poes, vriend(inn)en en nog veel meer mensen. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat ik het werk in Brazilië graag met eigen ogen wil zien, omdat ik iets wil doen voor de kinderen en werkers daar. Ik ben goed in organiseren (ben secretaresse van beroep) en schrijven. Ik heb een hekel aan notuleren (afsprakenlijst maken is prima). Als ik boos ben dan zeg ik dat tegenwoordig gewoon zo rustig mogelijk tegen de juiste persoon. Vroeger spaarde ik het op en dat volgde er een explosie. Mijn allergrootste held(in) is iedereen die zich inzet voor liefde, het samenbrengen, de aarde. Mijn motto is: heb ik eigenlijk niet. Wat ik verder nog kwijt wil is: ik hoop dat we een warme groep worden die een geweldige reis gaat ondernemen en haar steentje kan bijdragen in Brazilië.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!