braziliegroep2010.reismee.nl

Dit is de Brazilië groep 2010

Wie ben ik? De naam die in mijn paspoort staat is P.A.M.S. van den Born-Ebben. Roepnaam Nel Ik ben geboren op 29 mei 1946. Op mijn vrije dag ga ik het liefste iets creëren, b.v. van klei, van textiel of ander materiaal. Als kind speelde ik altijd graag buiten, met mijn vriendinnen. Ik ken de stichting Help Mij Leven via zuster Regina. Ik ben een paar keer bij haar op bezoek geweest toen Robert daar kwam vertellen en door middel van dia’s liet zien wat hij allemaal meemaakte met de kinderen en jongeren die daar onder erbarmelijke omstandigheden moeten leven en wat er allemaal is bereikt om hun leven wat menswaardiger te maken. Ik hou heel erg van mijn twee zonen en van mijn moeder. Ik ga mee met de Brazilië groep 2010 omdat ik een piepklein steentje wil bijdragen aan het zinvolle werk van Robert en zijn medewerkers. Ik ben redelijk goed in het luisteren naar wat iemand te vertellen heeft. Ik heb een hekel aan onoprechtheid. Als ik boos ben dan vraag ik me daarna af wat er met mij aan de hand is dat ik me zo door een ander van de wijs laat brengen. Ik zou niet zo gauw weten wie mijn held is, ik houd niet zo van heldenverering, noch van het tegenovergestelde, n.l. mensen minachten. Mijn motto is: zo min mogelijk oordelen en veroordelen(ook voor mezelf nog niet zo gemakkelijk in praktijk te brengen). Wat ik verder nog kwijt wil is dat ik van harte hoop dat ons project in Brazilië succesvol mag worden, ik heb er alle vertrouwen in.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!