braziliegroep2010.reismee.nl

Nieuws, acties en activiteiten

Nieuws van de Brazilië Groep 2010.

14 februari was Zr Regina jarig. En haar verjaardagcadeau heeft zij geschonken aan de Groep 2010. Een bedrag van 350 euro heeft Zr Regina geschonken. Heel erg gedankt voor deze gift.

Op donderdagavond 25 februari had de Groep 2010 zijn derde vergadering in De Hofstee.

Laurens ( ex ) medewerkers zijn sterk vertegenwoordigd in de Groep. Nel van der Born en Ria Tukker ( Stadzicht ) , Marijke van der Wenden, Marlies van Veen, Margriet Stasse, Laura Hensen, Cora Smits ( De Hofstee ) en onze thuisblijfster Zr Regina. ( Stadzicht )

Verder bestaat de groep uit Siem en Ria van Bueren, Cees en Jopie Koop en Thea van der Ent.

Zie de foto's 'Dit is de Groep' Op de foto klikken en de deelnemers stellen zich aan u voor.

Wederom was het op 26 februari een drukke en gezellige avond. Op zo'n avond merk je dat dit een hardwerkende en enthousiaste groep is met heel veel humor. De agenda voor de komende tijd ziet er goed uit. Vele acties en activiteiten staan op het programma. Maakt het ons moe, naast onze drukke baan of privé agenda? Nee integendeel, het geeft ons energie en we kijken er nog meer naar uit om op vrijdag 17 september te vertrekken.

Geplande acties en activiteiten tot 12 juni 2010. Iedereen is van harte welkom. En natuurlijk komen er nog meer acties bij.

6 en 7 maart: Rommelmarkt in Blieswijk (geannuleerd )

10 april:Grote Rommel markt in Gouda

30 april:Koninginnedag Rommelmarkt op Eendrachtplein in Rotterdam.

30 April: Koninginnedag Rommelmarkt in Gouda en Moordrecht.

14 /15 mei Elfstedentocht roeien in Friesland door de roeivereniging uit Rotterdam

van Ria Tukker.

28 Mei: Boekenmarkt in Zevenkamp (avond & Middag)

12 juniGroot Benefietfeest in Moordrecht ( 14.00 uur tot 22.00 uur ).

• Thea van der Ent gaat in het voorjaar exposeren met haar schilderclub in De Hofstee. Er zal één schilderij verloot worden voor de Groep2010.
  • Jopie geeft een lezing over iconen schilderen en de opbrengst van de lezing gaat naar de Groep2010.
  • Laura Hensen plaats een maand een collectebus voor de statiegeldbonnen in de C1000. De opbrengst gaat naar de Groep2010.

U wordt van alle activiteiten goed en uitgebreid op de hoogte gehouden.

Bijeenkomst van de Groep:

28 maart Bijeenkomst van de groep om 15.00 uur in Zevenkamp.

7 juni Bijeenkomst van de groep om 19.30 uur in De Hofstee.

22 mei Teambuilding Groep2010 het eiland Tiengemeten. ( Haringvliet )

Wij staan open voor nog meer acties en / of activiteiten......dus heeft u een idee ????? Neem dan met mij contact op. Laat u telefoonnummer achter en ik bel u zeker terug.

cthsmits@hotmail.com

Tot zo ver...............................