braziliegroep2010.reismee.nl

Stroopwafels.

Enige tijd geleden vroeg Robert of het mogelijk was dat wij de mensen in Brazilië weer stroopwafels konden leren bakken. Door ze te verkopen kun je geld verdienen.

In 2005 hebben we deze aktie ondernomen , maar dat is niet helemaal gelukt, vandaar de vraag van Robert.

Joke en Peter Klaasse hebben zo'n wafelijzer en het recept voor de wafels.

Cees en ik zijn gisterenavond ijverig aan het werk gegaan bij Peter en Joke en hebben een work-shop stroopwafels bakken gehad. Zie foto's

Wij mogen het ijzer meenemen om ons geluk op de sitio te beproeven en we hebben er zin

in !

Reacties

Reacties

Jacoline

goed bezig!!
Maak maar een voorraadje aan, na jullie komt er een NLér die ze wel lust en zal helpen opeten :)
een hele goede reis gewenst alvast.
Vai com Deus
Jacoline

gerry

Wat grappig, veel succes met jullie stroopwafelfabriek

RiaTukker

Een nieuwe start ,ik wens je goede verkoop, en veel
nieuwe mensen die dit willen opstarten, hier is veel
energie en doorzettings vermogen voor nodig.
IS ER STEUN daar kunnen wij nu juist voorzorgen
Door er te zijn met de juiste inzet groet Ria

marlies

Krijg nu al trek!!

Ria Tukker

Net thuis van het Zondag ochtend roeien, en kreeg nog
60 EURO, van de RIJNMOND GROEP.
Alle kruimels helpen geweldig toch, bedankt namens BRAZILIE GROEP 2010.

Ria Tukker

Na veel puzzlen ben ik er achter gekomen dat ik roei op Zondag met ene SASJA zij = 14 jaar geleden ook met een groep van 30 PERS. bij Robert wezen werken, hoe klein kan de wereld zijn, zij wenst ons veel werkplezier en een goed groepsgevoel, haar achternaam weet ik op dit moment niet
grt Ria

Ans Noordwijk -Bakker

Bij deze wil ik vanuit spanje de Brazilië-gangers een HELE GOEDE VLUCHT. Prettige tijd, veel plezier met de kinderen en met elkaar toewensen. Door jullie berichten en met de tel. van mijn broer Cees blijf ik op de hoogte! Pas op jullie-zelf en blijf gezond. In gedachten reis ik mee! VAYA CON DIOS! Ans Noordwijk.

Ria Tukker

Instructie gegeven bij roeivalidatie, en ontvangen.
20 EURO VAN JEAN BATIST
20 EURO VAN MARIANNE
5 EORO VAN PAULIEN
Bedankt namens de Brazilie groep 2010, en de kinderen

Happy Waffles

Wij produceren stroopwafels in Rio de Janeiro. Voor vragen en bestellingen: www.happywaffles.com.br

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!