braziliegroep2010.reismee.nl

Weekend van een mooie opbrengst en een Jarige.

De Braziliegroep2010 feliciteert Zr. Regina met haar verjaardag.

Zuster Regina, mijn inspiratiebron, onze thuisblijfster en toch met ons meereist, helpt en steunt.
Zij zet zich al bijna 25 jaar in voor het project van Robert Smits. Ik ontmoette in de jaren '80 Zr. Regina in Stadzicht. ( verpleeghuis van Laurens ) en vertelde haar over mijn broer Robert en sinds die tijd heeft het haar niet meer losgelaten. In december j.l. was zij uiteraard bij de uitreiking van de koninklijke onderscheiding van Robert Smits. En nu, ondanks haar drukke baan, zet zij zich in voor de GROEP 2010.

Daarom zeggen wij: Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag !!

Marijke, Marlies, Ria, Jopie, Cees, Ria T, en Cora op de markt in Gouda

Dick, de partner van Marijke, kwam met een grote bus naar Gouda ( met de spullen van de zusters uit Rotterdam en Voorschoten ) en ook Gerry kwam met spulletjes op de fiets.
Zij kwamen de Groep2010 een handje helpen.
Van 10.00 uur tot 12.00 uur konden wij onze spulletjes verkopen.
In een kleine twee uur heeft dat ons 130 euro netto opgeleverd. En dat met 10 cent, 50 cent en 1 euro producten.
Op de markt kreeg ik een smsje uit Oostenrijk van Ria en Siem en zelfs in Oostenrijk denken ze aan de straatkinderen in Brasil. 50 euro erbij.
Totaal van deze dag: 180 euro
Fantastisch en wat was het weer gezellig met elkaar.
Bedankt mensen.......Om 12.00 uur stond Dick en Cees weer klaar om de spullen in te laten en op te slaan bij de Baanderij.

De volgende markt is in Bleiswijk 6 maart 2010. Dan staan we er weer met onze spullen.

Cora Smits

jelle

geweldig dat er zoveel mensen zich steeds maar weer inzetten om jullie te ondersteunen!!!