braziliegroep2010.reismee.nl

Wij gaan vertrekken….eindelijk is het ( bijna ) zover !!!

Eindelijk is het dan zover. Aanstaande vrijdag 17 september gaat de wekker vroeg in de morgen.

08.00 uur vertrekt ons vliegtuig richting Madrid. Daar stappen we over om de vliegreis voort te zetten over de grote Atlantische oceaan. In Rio staat Robert ons op te wachten.

De 24 koffers worden nu gepakt. De tijd tot vrijdag wordt ingenomen door de vele voorbereidingen.

Woensdagavond 15 september gaan we nog met de hele groep naar Zuster Regina in het mooie klooster in Voorschoten 'Huize Bijdorp'. Dick van der Wenden en mijn moeder Mw. Smits-Meindersma gaan mee naar de bijeenkomst. Zuster Regina gaf het startschot op 7 december 2009 en nu is het tijd om ons uit te zwaaien op deze prachtige locatie.

Vanaf de tijd dat we in Brazilië zijn kunnen jullie ons volgen. Kijk geregeld op deze site en je ziet foto's, verhalen en reacties van het thuisfront op deze site.

Het zal vaak niet makkelijk worden, omdat we gaan werken in een favela, met kinderen die in moeilijke omstandigheden leven, op de boerderij in Pequeri waar kinderen weer leren kind te zijn, maar WE GAAN ER EEN MOOIE, GEWELDIGE EN PLEZIERIGE TIJD van maken. Met deze groep gaat het zeker lukken. Bedankt voor al jullie steun, bijdrage en persoonlijke berichten. Het doet ons geweldig goed.

En mede door het prachtige resultaat van de geldmeter kunnen wij daar veel kinderen helpen.

Elke eurocent gaat mee voor de kinderen.

Bedankt namens Robert, de medewerkers en alle kinderen.

Cora Smits.

Reacties

Reacties

Hennie

Ik wens jullie allemaal een goede reis toe en Gods zegen bij jullie werk in Brazilië.

Ik ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen.

groet van Hennie

Wilhelmien Sanders

hele goede reis allemaal,fantastisch wat jullie gaan doen en wat jullie gedaan hebben,kom gezond weer terug en pas goed opjezelf en maak ook plezier met elkaar en de kinderen.Dikke knuf voor allen.

Sigrid (zus Fem)

Hé Cora en Marlies, heeeel veel succes met jullie reis en 'taak' in Brazilie. Dit wordt voor jullie een wereldervaring! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen. You go girls!

conny (moeder van marlies)

ik, de achterblijvende moeder van marlies voel de spanning groeien. ik heb al die tijd de aktiviteiten gevolgd en sommige bezocht en met eigen ogen gezien hoeveel inspanning jullie geleverd hebben om dit fantastische bedrag bij elkaar te krijgen! echt petje af! dit is de tweede keer dat marlies naar robert gaat en de verhalen van haar vorige reis staan me nog vers in het geheugen mede daardoor zal ik wel een beetje blij zijn als jullie weer op de boerderij zijn. Mijn dochter heeft een keuze om te doen wat ze wil, dit hebben de meeste kinderen in rio niet ze worden gedwongen of hun leven loopt gewoon zo en kunnen ze niet anders tot ze de echte keuze maken om zich aan te sluiten bij help mij leven en dan is het hard werken aan een andere toekomst.
ik ben zo ontzettend trots op mijn dochter en vind het erg fijn dat ze omringd is door de lieve mensen van de groep, waar ik niets dan positieve verhalen over hoor.
ik wens jullie allemaal een goede reis en hoop jullie weer met een "voldaan"gevoel terug te zien.
ik ga jullie intensief volgen

Robert Smits

Ik wens jullie bij de laatste voorbereidingen nog een paar goede dagen toe met vrienden en familie.Verder wens ik jullie een zeer door God Gezegende reis naar Rio toe.Wij kijken erg uit naar jullie komst!!
Tot op het vliegveld in Rio!!
Met zeer vr groet,
Shalom,
Robert Smits

Marianne Stolk

Beste brazilie gangers

Allemaal een fijne en voorspoedige reis toegewenst
en veel succes in julle mooie werk voor de kinderen!

Geniet ook een beetje van het mooie weer en van het, ondanks alle ellende die jullie zeker weer zullen zien, toch ook mooie land; wat jullie met jullie lieve zorgen weer iets mooier mogen maken!
Ik ga jullie volgen

Groeten Marianne

Suzanna A.

Beste "Brazilie ondernemers",

Als ik dit allemaal zo lees, is het bijna zo spannend als het voetbal ELFTAL dat naar de W.K gaat.Met hard werken en heel veel positieve inzet hebben jullie nu al veel bereikt.Ik hoop dat de kinderen nu en vooral in de toekomst veel goeds en plezier aan jullie en Robert Smits inzet mogen beleven. Geweldig dat jullie een goed "Brazilë"team zijn. Ik wens jullie heel veel plezier.Geniet van het Braziliaans eten. Kom gezond terug.
Até logo.
Safe Journey.
Shalom,

Suzanna A.







Safe Journey!!

jelle

Beste Brazilië groep,
eindelijk is het zover, vrijdag gaan jullie op weg! Ik wil jullie een hele goede reis wensen...
Ik wens jullie een mooie geweldige tijd en hoop dat jullie ook momenten zullen mogen meemaken om te genieten los van wat jullie strx allemaal gaan doen om er te zijn voor de kinderen in hun omgeving.

Ik kijk uit naar jullie reisverhalen en wens jullie een mooie tijd!!

een warme omhelzing
Jelle

Miep in 't Veen; Het Steiger Rotterdam

Wij allen wensen u een heel goede reis, positieve werkervaring en heel goede gesprekken met elkaar en zo mogelijk ook met de mensen in Brazilië. Ik zie uw reisverslag tegemoet
Met groet
Miep in 't Veen, secretaris Steigerbestuur

Bart van Asten

Ik wens jullie een hele mooie reis! Het was geweldig om te lezen wat jullie in de afgelopen maanden allemaal gedaan hebben, wat een energie!

Goede reis!
Bart

karen ( zus van Marlies )

Nu de dag gaat komen dat jullie echt op pad gaan , krijg ik er ook wel een beetje kippen vel van.

Ik heb geen angst voor eventuele gevaren, ik vertrouw op de groep en robert. Maar ik kan me zo voorstellen dat het voor jou : zus en voor de groep zo ontzettend waardevol mag zijn om eindelijk naar het doel te gaan, waar al het warme en zware werk voor is gedaan. marlies zegt het iedere keer weer" het is dit keer zo intens door de warme mooi gezellige mensen van de groep 2010". En ik moet zeggen dat me dat is opgevallen . En tevens stelt het me toch ook gerust want ja mijn zus (je) helemaal naar brazilie das niet niks...

lief ga aan je denken en zal bij je zijn op mijn manier ...

groeten voor de groep !!!

have fun !!!

hou van jou karen , en ook een kus van lisa maria en julietta

wijnand en ada groenendijk

we wensen jullie een heel voorspoedige reis en een gezegende tijd in rio en op de sitio.
groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!