braziliegroep2010.reismee.nl

eerste week Brazilie groep

Reacties

Reacties

Willy

Wat fijn om de verhalen aan te vullen met foto's! Zo kan ik me een betere voorstelling maken van de werkelijkheid, al realiseer ik me wel dat lang niet alles te "vangen" is.
Ik voel de warmte in de verhalen en zie het plezier op de foto's: de vreugde spat er af en toe af!
Warme groet voor allemaal en in het bijzonder voor
Thea.

zuster Regina

Wat een geweldige ervaring, zo te zien op de foto's gaat het jullie goed af en bij het genieten wordt er ook hard gewerkt zie ik. Ik wed dat die drie weken zoweer voorbij zijn. Allemaal heel veel lieve groeten, ik ben blij zo af en toe iets van jullie te horen. Lieve groet aan Robert en zijn gezin en aan alle kinderen xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!