braziliegroep2010.reismee.nl

Enkele berichten van de groepsleden voor onze volgers

Marlies had een vraag aan de groep:

Kunnen jullie in 1 of 2 twee zinnen jullie motivatie of gedachte neerzetten over de komende reis? Wellicht een oproep er bij dat er nog steeds hard geld nodig is? of wat je doet aan de voorbereidingen, waar je het meest naar uitkijkt of tegen op kijkt voor de komende reis naar Brazilië.

Jopie schreef:

Dank je wel aan alle mensen die weer geld hebben gegeven voor ons project. Zo nu en dan komen mensen naar ons toe om ons project te ondersteunen. Dat is hartverwarmend. Onze overbuurman is gestopt met werken en het geld dat hij kreeg bij zijn afscheid heeft hij onsgegeven voor Brazilië. Regelmatig krijg ik, als ik in de kerk ben, na de viering kleine bijdragen van parochianen.. Alles bij elkaar is dat een bedrag geworden van 285,- euro's. Super........ Als we in september naar Brazilië gaan weten we ons gesteund door zoveel mensen hier. Dit geldt ook voor Robert. Het geeft hem de kracht en de energie om zijn werk onder de straatkinderen vol te houden.

Cora schreef:

Nog 69000 minuten.... Ik kijk er echt heel erg naar uit om te gaan!!

Thea schreef:

Ik kijk er zeer naar uit om nu met eigen ogen te zien waar ik al een tijdje als secretaris van HML mee bezig ben. Maar dat is meteen ook waar ik tegenop zie: de kinderen in de sloppenwijken die dagelijks moeten omgaan met drugs, dealers, geweld, levensbedreiging, vreselijke omstandigheden om te leven, vooral voor kinderen. Ik hoop dat REMER en Sparta veel kinderen kunnen opvangen zodat zij weer een toekomst hebben met liefdevolle mensen om hen heen. Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.

Marijke schreef:

wij zijn al heel lang betokken bij het project voor straatkinderen, ondersteunen het project met een bijdragen, maar dat ik nu echt voor de straatkinderen aan het werk mag gaanvind ikheel bijzonder. Ik hoop dan ook datik daar iets kan betekenen. Ik kijk er ook naar uit om daadwerkelijk met de hele groep op pad te gaan, we hebben al zoveel leuke en goede dingen met elkaar gedaan voorde straatkinderen. Maar nu het echte werk met z'n allen.

Nelschreef :

Het is komkommertijd, na veel activiteiten om geld in te zamelen is hetop dit momenterg rustig. Dat merken we ook aan de geldmeter die momenteel nauwelijks stijgt. Over anderhalve maand vertrekt de groep vol goede moednaar Brazilië om daar de handen uit de mouwen te steken voor de straatkinderen. Om alles uit te voeren wat we van plan zijn is veel geld nodig. Mocht uwvakantie wat goedkoper zijn uitgevallen dan u dacht, het restant is zeer welkom! U kunt er verzekerd van zijn dat elke cent zinvol wordt besteed.

vervolg : de schommelhaken van Cees

Reacties

Reacties

zuster Regina Plat

Lieve mensen, als jullie hier in ons moederhuis komen, voor de korte gebedsdienst heb ik nog een kleine bijdrage voor jullie om mee te nemen. Alle beetjes helpen en onze zusters hebben een groot hart voor Robert en zijn werk. Ik vindt het ook een goed idee dat er een boekje met teksten gemaakt wordt voor onderweg waar aan je, je even aan op kan trekken.
Bovendien hebben wij op de Statenlaan nog veel nieuwe spullen om misschien mee te nemen naar Brazilie, o.a. schriften en potloden. En we hebben nog andere spullen om te verkopen bijv. op 28 augustus. Ik hoop en bid dat jullie een geweldige belevenis daar samen hebben en dat Robert en zijn medewerkers, maar vooral de kinderen weer even kunnen adem halen en bevestigd worden in het geen zij doen voor hun kinderen in nood. Allen een hartelijke groet van mij zuster Regina Plat

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!