braziliegroep2010.reismee.nl

VERWACHTINGEN/HOOP/VREUGDE door Ria Tukker

VERWACHTINGEN

Je moet niet teveel verwachtingen hebben ,voor je het
weet komt het allemaal niet uit .
Je doet het omdat je het wil doen en de uitkomst daar ben ik niet zo
mee bezig,verwachtingen zijn altijd riskant .
Uitgangspunt is voor mij wat ik doe ,doe ik goed.


HOOP

Ik geloof dat hoop misschien een van de menselijke
eigenschappen is,het stelt ons in staat om hoe groot de ellende ook is
toch de moed te hebben,en te geloven dat het geluk zich misschien die
dag wel aandient.


VREUGDE

Iets tot stand brengen in een creatief proces in een
combinatie met opoffering , daar zit zoveel energie in ,zoveel
twijfels , maar is ook een grote bron van vreugde.
Ik begin met bescheiden verwachtingen, en accepteer dat je voor een
seconde gelukzaligheid HEEL veel werk moet verrichten.
Wat ik verder iedereen wel gun , is meester te zijn van je eigen leven
en niet alleen van het lot afhankelijk, want dat is natuurlijk een
buitengewoon treurig bestaan.

Ria Tukker

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!