braziliegroep2010.reismee.nl

Nog 75 dagen…..

Juli / Augustus

Klikt u eens op het kopje ' verhalen '. Een scala aan acties komen voorbij. De geldmeter staat nu op € 21.963,00 euro. ( 4 juli 2010 ).

Laughing
Een fantastisch bedrag tot nu toe.

Bij Robert is nu de vraag neergelegd wat het progamma gaat worden. Momenteel is hij bezig met de voorbereidingen voor de groep en het programma. Wat gaan we precies doen met het bedrag? Elke cent zal zeer goed benut worden. Het bedrag wat we op 17 september bereikt hebben zal 100 % gebruikt worden voor het project van Robert. Natuurlijk kuntnog steeds uw giften en donatie blijven storten op

ING 748394060

t.n.v. M.C. van Veen

o.v.v. Braziliegroep2010

De zomer heeft zich gemeld. De vakanties zijn begonnen. Voor de groep nog niet. De spannende reis begint voor ons over 75 dagen. We nemen even een time - out. Na heel veel acties achter de rug, willen we de maand juli gebruiken om de accu weer op te laden. Zoals vandaag, even met elkaar genieten van de zon aan de Zevenhuizerplas met een heerlijk wijntje, een stokbroodje met kaasjes en een heerlijke salade.

Enkele van ons gaan er een paar weekjes op uit of genieten nog van het WK - voetbal. De vraag is nu; Wordt Nederland kampioen ? Moet haast wel. Nu ze van Brazilië gewonnen hebben. Wist u dat 11,2 miljoen Nederlanders de wedstrijd gevolgd hebben?

U volgt deze site, maar wij willen ook graag 11,2 miljoen mensen die ons volgen.

Dat komt het project ten goede. Meld uw vrienden, familie en bekenden aan op deze site. Automatisch wordt dan de nieuwste berichten en foto's in de mailbox geplaatst.

In de maand augustus zijn we weer paraat en starten de acties weer. Er staan er alweer enkele gepland. Want we zijn er nog niet. Wij houden u uiteraard op de hoogte.

Nog 75 dagen.....

Tot in augustus,

Cora Smits

4 juli 2010.

jelle

Geweldig van wat jullie de afgelopen tijd aan acties hebben uitgevoerd. Ik denk dat er een ienie mienie foutje is opgetreden in het verhaal dat het niet 21.963 maar 12.963 moet zijn. Wie weet gaat het wel lukken om het bedrag van 21.000 te overschrijden!!!
Voor strx heel veel sukses in Brazilië en ondanks dat jullie daar het 1 en ander gaan doen hoop ik dat jullie ook momenten zullen ervaren om van jullie verblijf te kunnen genieten.

Cora

Marlies, maak maar een nieuwe grote geldmeter ! Want we staan echt al op € 21.963 euro !!! Op naar de € 25.000 euro !!!!