braziliegroep2010.reismee.nl

12 Juni !! Komt allen naar Moordrecht

Reacties

Reacties

Cora

Wat een super team! We gaan er wat van maken!! Nu op weg naar Moordrecht. Het GROTE feest kan beginnen.

Greet

Hallo allemaal,

Het was geweldig in Moordrecht , en nu op naar de Laurens sponsorloop op 21 juni.

Nel Houdijk - Blonk

Hallo Brazilië cast,
Ik wil bij deze iedereen complimenteren met het goed verzorgde feest. Met het weer hebben jullie het zeer getroffen, alhoewel de wind wel iets minder had gemogen. Maar ja, dat heb je niet voor het zeggen.
Van de capoeira heb ik ook genoten. Alleen jammer dat de zingende dominee een beetje weinig publiek had. De muziek vond ik heerlijk om naar te luisteren. Het rad van avontuur met de vrouwelijke ??? (Hans van der Togt) was geweldig. Ze heeft haar steentje ook goed bijgedragen en wist het heel leuk te verkopen. En ook natuurlijk Nel (oftewel Leontien) niet te vergeten die overal achter aan mocht hobbelen. Ik gun jullie een flinke opbrengst bij het toch al zeer grote bedrag wat jullie mee mogen nemen.
Ik blijf graag op de hoogte van het gebeuren.
Heel veel succes met de verder te ondernemen acties.

Robert Smits

Het is hartverwarmend te zien hoe jullie intens zoveel acties doen om de kinderen hier te helpen.In één woord geweldig!!Ik dank God dat er mensen zoals jullie zijn die zich zo inzetten voor hun medemens!!!
Ontzettend bedankt!!

Jeanne de Weerd

De Laurens midzomerloop voor de straatkinderen in Brazilië was een leuke en goed georganiseerde loop.
Na afloop was het gezellig nakletsen onder het genot van een hapje en een drankje.
Ik wens de Braziliëgroep 2010 veel succes tijdens hun vrijwilligerswerk voor de straatkinderenen en zal hun belevenissen zeker volgen via de website.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!