braziliegroep2010.reismee.nl

Bod staat op: 200,00 euro voor het voetbalshirt van André Bahia, wie biedt meer

Beste familie, vrienden, bekenden en collega's,

hierbij sturen wijuenkele foto's van het voetbalshirt van André Bahia. Op dit shirt kan men vanaf heden bieden en de hoogste bieder krijgt dit shirt op 12 juni tijdens ons Benefietfeest in de Schakel Oosteinde 27 te Moordrechtom 21.00 uur uitgereikt.Het geld wat hiermee opgehaald wordt komt geheel ten goede aan het project REMER.Het project waar wij in Brazilië met12mensenin september 3 weken voor gaan werken

www.braziliegroep2010.reismee.nl

REMER staat voor ‘Refúgio de Meninos e Meninas da Rua', ofwel ‘Schuilplaats voor Straatjongens en -meisjes'. REMER is in 1988 opgericht door de Nederlander Robert Smits, nadat hij tijdens een rondreis door Zuid-Amerika was getroffen door het trieste lot van de straatkinderen in Rio de Janeiro. www.helpmijleven.nl

Wij willen aan u vragen: wilt u deze mail verder verspreiden onderuw vrienden, bekenden en zakenrelaties? Wij hopen op deze manier zoveel mogelijk bieders (lees geld) voor dit shirt bijeen te krijgen. Waar wij dan in Brazilië onze klusmaterialen meekunnen bekostigen en natuurlijk ook om leuke dingen met de kinderen te doen. Voor alle duidelijkheid; onze reis - en verblijfkosten betalen wij allen zelf!

O ja, er staat al een bod van € 200,00 Wie gaat hier boven uit? U, JIJ???

Laat het ons maar horen!!!