braziliegroep2010.reismee.nl

22 Mei Teamdag Brazilië Groep 2010, Tiengemeten

Na een lekkere koffie in de residentie van Ria T. Op weg naar de pont, de weg wordt gewezen door een Vlaamse dame op de Tom Tom. Bij de pont staat de rest van de groep al te popelen. Helaas maar een klein stukje varen, het weer is geweldig! Even bijkletsen bij het bezoekerscentrum en dan op pad, denk je dat je op zo'n klein eiland als Tiengemeten niet kunt verdwalen nou wij wel hoor! Uiteindelijk kwam het allemaal goed, een mooie tocht met mooie vergezichten, ieder zijn eigen tempo, goede manier om elkaar beter te leren kennen. Na het wandelen even bijkomen met een hilarisch spel, de pont weer op en op weg naar een toprestaurant aan de haven van Oud-Beijerland met een zonnig terras en heerlijk eten.

Samenvatting Teamdag Braziliëgroep 2010:

Verdwalen op een mini eiland

Verzinnen wat je van een vissenskelet kan knutselen (Speldje eraan lijmen: broche!)

Getuige zijn van een werpende Schotse 'Hooglander': voorpoten eerst!

Consequent Kees Siem noemen, (Cora)

Onderdelen van je lijf laten verbranden

Kabouters spotten

Zin krijgen in t strand van Rio

Verzinnen hoe we gaan slapen op de Sítio in Pequeri

Genieten!

Margriet Stasse

Laura Hensen

Ik ben trouwens zo erg verbrand dat het nu nog knalrood ziet en de vellen er af vallen haha slim he

Nel van den Born

Het visskelet heb ik bij thuiskomst na enig twijfelen toch maar in de biobak gegooid. Ik vond hem er bij nader inzien toch niet zo vriendelijk uitzien. Voor de liefhebber: Ik kan hem er nog "uitvissen".