braziliegroep2010.reismee.nl

Roeien brengt vaart in je leven...

Dit jaar vindt op 14 en 15 mei een bijzondere editie van de Elfsteden Roeimarathon plaats. LRV Wetterwille organiseert het evenement namelijk voor de 25e keer. 89 ploegen van tientallen roeiverenigingen uit binnen- en buitenland strijden met elkaar om de ‘tocht der roeitochten' het snelst af te leggen. De start is vrijdagavond 20.00 uur in de feestelijke Prinsentuin.

De teams worden vanaf 20.00 uur weggeschoten uit de Leeuwarder Prinsentuin. Ze gaan eerst naar Dokkum en dan terug naar Leeuwarden om hun weg via Sneek te vervolgen. Rond de ochtendschemering komen de snelste ploegen aan bij de stempelpost in Sloten, om vervolgens naar Stavoren, Hindeloopen, Workum, Bolsward, Harlingen, Franeker, Berlikum, Menaldum en Deinum te gaan. De winnende ploeg finisht zaterdag, rond 13.15 uur, bij het clubhuis van organisator LRV Wetterwille, aan de Leeuwarder Froskepôlle. De laatste moet voor 20.20 uur binnen zijn.

De Brazilië Groep 2010 wenst Ria Tukker en haar team van Roeivereniging Rijnmond heel veel succes met deze fantastische uitdaging! Ook willen wij hun bedanken voor de donaties aan de Brazilie Groep 2010!

Marlies

Cora Smits

Ria, heel veel succes in Leeuwarden. Dat jullie team een fantastische tijd mag neerzetten. Ik hoop je te treffen bij het startschot in de Prinsentuin van Leeuwarden.

Siem en Ria

Hallo Ria,

wij wensen jou en je team heel veel succes vanavond en vannacht!! We zullen aan jullie denken en hopen op goed roei weer!!

groetjes,

Siem en Ria