braziliegroep2010.reismee.nl

Drukke en spannende tijden in de komende maanden van voorbereidingen.

Drukke en spannende tijden in de komende maanden van voorbereidingen.

Allereerst de geldmeter: Stand op 28 maart € 10.099,61

Laurens, de grootste zorgorganisatie van Rotterdam en omgeving wil zich in gaan zetten voor het goede doel:

Braziliegroep2010.

In de Laurens krant staat een interview gepland en op 12 april gaan we met Mieke van Gorcom, directeur van regio Noord - Oost praten over de actie die we willen gaan voeren binnen Laurens.

Op 28 maart was de groep weer bijeen voor de maandelijkse vergadering. ( Verpleeghuis De Hofstee bedanken we voor de gastvrijheid, dat we elke maand daar mogen vergaderen. )

Er zijn weer vele activiteiten besproken. En weet u: Iedereen is welkom.

Kom een keer langs bij één van onze activiteiten:

Voor meer informatie kant u mij mailen: cthsmits@hotmail.com of bellen: 06-10171704

10 april in markt in Gouda

• 30 april vrijmarkt in Rotterdam. ( we staan op eendrachtsplein )
  • 30 april vrijmarkt in Moordrecht
  • 30 april vrijmarkt in Gouda
  • 14 en 15 mei Elfstedentocht roeien ( roeivereniging uit Rotterdam )
  • 24 mei markt in Gouda
  • 28 mei boekenfestijn in Zevenkamp ( Rotterdam )
  • 12 juni benefietfeest in Moordrecht
  • 26 juni kunstmarkt in Charlois

Maar noteer in uw Agenda zaterdag 12 juni 2010...........Dan is er feest voor iedereen. De uitnodiging zal veel verspreid worden. Komt u ook ! Het feest is groots en er is voor iedereen wat wils.

En er zijn mooie prijzen te winnen.......wat denk u van een ballonvaart of een dinerbon.

Alles op het feest is gesponsord. Van de prijzen, de muziek tot de BBQ aan toe.

Geniet van de optredens van Live Music, de workshops enz.

Alles staat uitgebreid op de uitnodiging. ( deze staat op de site ) We hopen u daar te ontmoeten.

De opbrengst spreekt voor zich. http://www.braziliegroep2010.reismee.nl/

Tot zover..............en maak bekendheid voor onze site..........iedereen kan zich gratis aanmelden voor de het laatste nieuws.

Namens de hele groep,

Cora Smits

Jacoline

Zooooo,
wat hebben jullie al een hoop centen binnen gehaald en dan nog heel wat acties te gaan...
Goed bezig...
Gaaf hoor!!
Succes met alle voorbereidingen en acties en tot 12 juni in Moordrecht!!
Bjs Jacoline

Ria Tukker

Vandaag met de verkoop pannenlappen gemaakt door Zr Regina 50 EURO opgehaald dit voor Brazilie groep 2010Ria