braziliegroep2010.reismee.nl

Braziliaans feest "Een Hart voor een kind"

Uitnodiging

Voor een Braziliaans feest

‘Een hart voor een kind'

Marijke, Ria, Marlies, Margriet, Cora, Laura, Nel, Siem en Ria, Cees en Jopie en Thea, de groep die in september voor drie weken naar Rio en Pequeri in Brazilië gaat om te werken voor en met de straatkinderen van het project REMER nodigen u uit voor een benefietfeest op

Zaterdag 12 juni 2010

van 14.00-22.00 uur

in gebouw De Schakel,

Oosteinde 27 in Moordrecht

Met het benefietfeest willen wij geld bijeen brengen om ter plekke klusmaterialen te kunnen kopen en spelmateriaal voor de kinderen. Het zou fijn zijn als we wat extra ondersteuning konden geven.

Wat kunt u allemaal verwachten op ons feest in Braziliaanse sfeer:

• Live muziek
  • Heerlijke hapjes en drankjes
  • Zumba-workshop
  • Rad van avontuur met prachtige prijzen
  • Workshop Braziliaanse armbanden maken
  • PowerPoint presentatie over het werk in Brazilië
  • Voor de kinderen: schminken, knutselen, poppenkast, grabbelton, spelletjes
  • Barbecue rond 18.00 uur
  • Demonstratie Capoeira dansen
  • Atelier Obrigado met grappige cadeautjes
  • Ballonnen oplaten met een boodschap

• Competitie tafelvoetbal, sjoelen en doelschieten

• Informatie over ‘Help mij leven', de stichting die in Nederland geld inzamelt, en over het werk dat onze groep in Brazilië gaat doen

Entree is gratis. Om mee te kunnen doen met de diverse activiteiten of voor iets lekkers te eten of te drinken kunt u bonnenboekjes kopen van 5 en 10 euro. Als u mee wilt doen met de barbecue, dan is opgave vooraf nodig via vanderent@helpmijleven.org. De kosten (10 euro per persoon) ontvangen wij graag vooraf.

Wij hopen u op 12 juni te mogen begroeten, dat we u een gezellige middag en avond kunnen bezorgen en dat we met elkaar wat kunnen betekenen voor de straatkinderen in Rio en de kinderen die bij REMER wonen in Pequeri.