braziliegroep2010.reismee.nl

Lieve familie, vrienden, parochianen en bekenden,

Héél, heel veel dank voor uw reactie op onze kerstbrief. De reacties waren zeer divers!! Met iedere reactie van uw kant heeft u ons (lees; de straatkinderen en straatwerkers van REMER) erg blij gemaakt. Fijn om te beseffen dat het lot van de straatkinderen u niet onberoerd laat en fijn dat u project REMER ook een warm hart toedraagt! U heeft ons de afgelopen tijd gesteund met geld maar ook met gebed en wij weten, na een aantal keren met de straatwerkers van REMER mee te zijn geweest voor een bezoek aan de sloppenwijken, hoe gevaarlijk en zwaar hun werk wel niet is. Dus uw gebed is meer dan welkom, bedankt hiervoor!!

Zoals ik hierboven al schreef mochten wij niet alleen uw gebed in ontvangst nemen maar ook een geldbedrag van maar liefst € 942,50 door velen van u bijeengebracht. Wat een pracht resultaat!! Daarom nogmaals BEDANKT namens de straatkinderen en de Brazilië groep 2010. U heeft ons hiermee stil doen worden! Maar niet voor lange tijd want de acties gaan gewoon door. Nieuwsgierig geworden? U kunt ons volgen op http://www.braziliegroep2010.reismee.nl/

Hartelijke groet,

Siem en Ria van Bueren