braziliegroep2010.reismee.nl

spinning4brasil

Na onze coole nieuwjaarsduik weer tijd voor een andere sportieve actie!

Sportschool Frans Jansen in Utrecht organiseert zondag 31 januari een spinningmarathon voor ons goede doel! De Brazilië groep 2010

Er zijn 2 sessies van 3 uur een van 10.00 tot 13.00 en een van 13.00 tot 16.00 uur .

Er zijn 25 fietsen per sessie a 5 euro per deelnemer. Margriet fietst mee in Remer shirt en Marlies gaat ter plekke spullen verkopen in haar kraam!

Er zijn nog wat plaatsen dus mocht je zin hebben in 3 uur swingen op de fiets?!.......

Reacties

Reacties

Cora Smits

Bedankt Frans,

Dankzij jouw actie kan de Groep2010 nog meer klussen en activiteiten gaan. En bereiken we ons doel voor de ( straat ) kinderen in Rio waar Helpmijleven zich al jaren voor inzet.

Ik zal er zeker zijn.

Siem en Ria

Hé, leuk, gezellig!!! Zal ik weer met mijn bus gaan lopen???

Marlies

Ja! dat lijkt me zeker leuk

lauraa

Nou ik wil ook wel mee doeen:)

Margriet

Als je mee wilt fietsen stuur een mailtje naar cesar-sport@planet.nl zeg dat je van de stichting bent dan mag je op de dag zelf betalen. En ff zeggen welke sessie, ik ga de eerste sessie om 10.00 uur! Hoop dat er nog plek is!

Carmen

Heeeeel sportief van mijn tantetjeee (lees: Margriet)
*TROTS TROTS TROTS
Wieweet dat ik aan de volgende sportieve evenement mee doe;)
Tom (en de mensen van de flyer, etc!) natuurlijk bedankt voor het organiseren!

IEDEREEN SUCCES MET FIETSEN! (en met het kraampje)

Margriet

Jaaaa... Tom v Rooijen en sportschool bedankt, superrrrrr!

Margriet

Ben d'r klaar voor, heb veel getraind dus die 3 uur moet nu n makkie worden. Tot morgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!