braziliegroep2010.reismee.nl

1 januari de nieuwjaarsduik om 12.00 uur in Scheveningen

Beste mensen,

Nog een paar dagen en dan gaan Margriet, Marlies enCarmen voor ons de sprong wagen in de koude Noordzee.

Moedig hen aan door te komen, een sponserbedragje te storten en/of berichtje achter te laten.

Iedereen is uitgenodigd om naar Scheveningen te komen om dit evenement live mee te maken.

Bedankt voor de centjes die al binnen zijn.

Zij springen voor de groep2010 om daar met elkaar een crackkliniek op te knappen, onderhoudswerkzaamheden op de Sitio en activiteiten met de kinderen te gaan doen.

ing 748394060

t.n.v. M.C.van Veen

o.v.v. Braziliegroep 2010

( op het werk van Marlies en Margriet staat ook een spaarbus )

Iedereen bedankt en veel succes.

Willy van den Houten

Hoi meiden , zet hem op he, ik doe het julli niet na hoor, maar ik zal zeker aan jullie denken. tof wat jullie allemaal doen voor dit doel, succes !

Ria Tukker

Margriet en Marlies , het is niet zo koud als jullie denken
ga gewoon lekker koude voeten halen en je zal zien dat je gaat tintelen, eersten is het jullie bekend voor wie je het doe en tweedens wij gaan hun warmte ontmoeten,
doe je best Ria

cees en Jopie

In 2007 zijn wij de IJssel ingedoken op Nieuwjaarsdag om met de groep geld op te halen voor Brazilië en het viel mee. De buiten temperatuur was 8 graden.
Dit om jullie moed in te spreken. Springen maar .......... denk maar aan al die blije gezichten van de kinderen in Brazilië dan gaat het vast lukken. Zet 'm op

Nel van den Born

Marlies, Marijke, Carmen,
Jullie duiken op Nieuwjaarsdag met een warm hart het koude water in, dat moet lukken!
Ik moet zelfs midden in de zomer mezelf moed inspreken om de zee in te duiken en heb dus grote bewondering voor jullie actie.
Erg veel sterkte gewenst!

Robert

Beste duikers,
Ik wens jullie een goede dag toe,hopelijk is de zee niet dichtgevroren,door een gat in het ijs te springen met een file van wachtende mensen schiet ook niet echt op!!!Ik zal de foto,s hier aan de kinderen laten zien, kunnen ze dadelijk de heldinnen nog warmer ontmoeten!

Jacoline

Hoi dappere duikers,
morgen om deze tijd, is het allemaal achter de rug en zit je aan je warme chocomel.
Veel sterkte over 23 en een half uur.
Ik krijg al koud als ik er aan denk.
Stoer hoor. Succes!

Margriet

Jaaaaa warme chocomel! Wat zal ie smaken!
Bedankt voor alle lieve berichten, m'n survivaltas ligt al klaar
met waterschoenen, handdoek, badjas en warme kleding, Het is niet gelukt om een grote dompelaar te vinden om de zee te verwarmen dus gaan we dat zelf maar doen!
Bedankt voor jullie steun! Blub

Siem en Ria

Marlies, Margriet en Carmen,
Nog even........en dan is het zover!! Wij vinden jullie heeeeeeeeeeeeeel moedig hoor! Als het lukt komen wij kijken hoe jullie de zee in gaan, brrrrrrrr koud hoor!!
Veel succes en voor daarna veel 'warmte' toegewenst!!! De kindertjes zullen trots op jullie zijn! (en wij niet minder).

Net

Marlies en Margriet,

als jullie dit lezen hebben jullie de nieuwsjaarsduik achter de rug. Super gedaan meiden!!!!!

zuster Regina

Hallo Margriet en Marlies, heel knap om deze sprong te hebben gemaakt in de zee, menig kind in Brazilië zouden het ook willen doen, zij leven vaak in het vuil van de straat, maar daar hebben julllie het ook voor gedaan, stoer hoor! gr. van zuster Regina

cees en jopie

Steeds aan jullie moeten denken. Vanmorgen moest ik mee voorgaan in een viering in onze kerk en kon dus niet in Scheveningen zijn. Was heel nieuwsgierig naar de foto's. Alles is gelukt. Hoera..... Proficiat en moedig hoor.
Groetjes van Cees en mij.