braziliegroep2010.reismee.nl

Nieuwjaarsduik in Scheveningen door Margriet en Marlies

De nieuwjaarsduik in Scheveningen door Marlies en Margriet.

Sponser Marlies en Margriet .

Voor dit project gaan zij de nieuwjaarsduik doen in Scheveningen.

Ongeveer 10.000 mensen duiken op 1 januari in Scheveningen de ijskoude zee in. Ook Marlies en Margriet. Deze oer-Hollandse traditie is nog steeds populair. Om 12 uur wordt het startschot gegeven voor de duik.

STEUN MARLIES EN MARGRIET EN SPONSER DIT PROJECT OP:

ING: 748394060

t.n.v. M.C. van Veen

o.v.v. Braziliegroep 2010

En kom langs!!!! Moedig hen aan........We zien julie graag op 1 januariin Scheveningen.

ELKE EURO TELT..........

NOG 2 DAPPERE DAMES DIE MEE DE KOU IN SPRINGEN OP 1 JANUARI

CARMEN STASSE EN SAVANAH

..........................................................................................................................................

Reacties

Reacties

marlies

brrrrrr koud maar wel de moeite waard

Helga Sachs

HELDINNEN!!!!

margriet stasse

Ik heb nog 2 mensen zo gek gevonden om mee te duiken en met de pet rond te gaan: M'n nichtje Carmen Stasse en een vriendin van haar Savannah!!! Misschien volgen er meer!!!!!

marlies

super!!! ik ben wel een beetje huiverig voor de kou maar ik ga er voor!

Margriet en Carmen Stasse

Wij, semi-ervaren nieuwjaarsduikers zeggen: gewoon hard rennen (zwemschoenen aan want zand is t koudst) en hard gillen, dan voel je de kou niet! En denken aan de Braziliaanse zon! Daarna warme choco, snert en spelletjes doen bij schateiland, die verwaarloosde melige spelletjeshal aan de pier. Enne..... Unox-muts op. Mijn eerste sponsorgeld is ook al binnen! Heb van de sint een brazilie-spaarvarken gehad met inhoud! Nu moeten we wel!

Marlies!

Bedankt voor de tips! ik zal eens kijken of ik nog waterschoentjes heb....
en ik ga even de site aan passen, zet ik jullie namen er ook bij. super leuk dat de sint ook al aan ons project heeft gedacht... onder de koude douche oefenen brrrr

Margriet

Joepie, ik mag zondag een vrije dag nemen, kan ik er toch helemaal bij zijn!!!!

gerry

ik hou mn kleren aan!! Vandaag dik ingepakt op de kerstmarkt gestaan met warme choco, erg gezellig! Maar heel dapper dat jullie in deze tijd denken aan waterschoentjes en bikini...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!