braziliegroep2010.reismee.nl

We zijn er!!!

's Morgens vroeg uit de veren, ik bof want ik ben de laatste die opgehaald word. Om half zes zitten we met z'n zessen en 12 koffers in de taxibus. Op Schiphol drinken we na het inchecken nog een kop koffie of thee met de ouders van Marlies en man en dochter van Marijke, er is nog net tijd om een flesje water en een tijdschrift te kopen en dan mogen we het vliegtuig in. Er is een beetje vertraging maar dat mag de pret niet drukken. De vliegreis was erg relaxt. In Madrid wisten de ervaren reizigers ons op de juiste plek te brengen, met een ondergronds treintje naar de grote airbus die ons naar Rio brengt. We werden in het vliegtuig verwend met deken, kussen, films en lekkere hapjes. We zaten in twee groepen en zochten elkaar af en toe op. Als het mocht van de stewardessen, want vaak moesten we blijven zitten met onze gordels om vanwege wat turbulentie. We zagen er allemaal heel betrouwbaar uit want niemand hoefde zijn of haar tas of koffer open te maken in Rio. Cora mocht als eerste door de laatste controle om juichend in de armen van Robert te vallen. Ook Katia, Tais en Pele waren er om ons te verwelkomen. De koffers in de bus en door het verbazend drukke verkeer naar de Rua America (met kantoor en gastenkamers). De kok van Casa Betania verraste ons met een heerlijke maaltijd. Casa Betania is een inloophuis waar kinderen die op straat leven, terecht kunnen voor een maaltijd, een douche, medische verzorging en liefdevolle aandacht. Zo hebben we op de eerste dag al kennis gemaakt met twee huizen van REMER! Na een lekkere douche en bijna 24 uur wakker te zijn geweest, vallen we moe maar voldaan in ons bed. Een hartelijke groet aan allen die dit bericht lezen van ons elven en de mensen van REMER. Thea

Reacties

Reacties

jacoline

Super om nu al wat van jullie te horen.
Ik blijf jullie volgen.
veel plezier en succes

Gerry

Dat klinkt als een goed begin!
Ik kijk uit naar de vervolgverhalen
groetjes van Gerry

Helga

Fijn dat alles is goed gegaan ( heb aan jullie gedacht) en veel succes daar!

dick en kids

wij zijn hier blij en dankbaar dat alles met de reis goed verlopen is, heel veel sterkte daar met het werk dat jullie willen gaan doen
liefs van iedereen hier aan iedereen daar

Cocky

Fijn om te horen dat jullie (en vooral Thea) goed zijn aangekomen en de reis is meegevallen. Veel sterkte met jullie werk en veel plezier met elkaar.

Willy

Wat leuk om al een berichtje te krijgen van de goede aankomst en hoe de reis was!
Ik ken alleen Thea persoonlijk dus dit bericht was extra verrassend. Hele goede weken toegewenst voor jullie allemaal en een hartelijke groet!

ben van putten

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
Ik hoop dat jullie een fijne werkvakantie zullen krijgen
dat jullie de kinderen van het tehuis een beetje hoop zullen kunnen geven. En ook wat kracht van jullie moed en doorzettingsvermogen.
groet van Ben..

Greet Konijnendijk

Geweldig dat jullie een goed zijn aan gekomen.
Ik hoop dat Marijke ook weer opgeknapt is,
Weet zeker dat het jullie allemaal gaat lukken , om de kinderen een paar geweldigen weken te bezorgen
Gr Greet

conny

heel fijn om nu al een verhaal te lezen. ik had jullie gisteren gevolgd op de website van het vliegveld in rio en gezien dat jullie geland waren daarna nog een smsje en ik kon met een gerust hart gaan slapen, wat wel nodig was na een nachtelijk uitstapje naar schiphol. maar het was fijn om iedereen van de groep te zien en jullie uit te zwaaien.
het enthousiasme straalde van jullie af.
het wordt vast heel fijn om jullie te volgen op deze manier, voelt als een kijkje achter de schermen.
groetjes aan iedereen en een extra knuffeltje voor marlies.

Jouke (zevenkamp)

Heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen en zo enthousiastzijn ontvangen. Zullen aan jullie denken en het morgen ook nog even in de kerk melden.
Heel veel sterkt maarook plezier.
groetjes Jouke

Jan en Hennie

Goed om te weten dat jullie in Brazilië zijn aangekomen na een lange reis.

Een goede tijd allemaal

groet van Jan en Hennie

Suzanna Aitken

Wat een goed begin, een prima vlucht een warm ontvangst. De "familie"gaat zich steeds "closer"voelen lijkt me. Gaat het portugees en of braziliaans jullie een beetje goed af, zodat jullie ook met de lokale bevolking/kinderen kunnen praten. Al met al lijkt het me erg geweldig.Ik beleef het met jullie mee, aangezien ik dat soort landen zoals Brasil -en nog armer!!! - goed ken.
Ik wens jullie veel plezier en vooral mijn vriendin NEL -je hebt toch GEEN heimwee he, pas op hoor-!!
Até logo.
God bless you.

Suzanna A.
God bless you all

Amit

Jullie alle heel veel suksus gewenst!!!
Gelukkig jullie reis wel goed verlopen is!!
Vind toch wel spannend waar jullie terecht komen oftewel terecht gekomen zijn!! ;-)

ada groenendijk

fijn dat jullie er zijn.
nu gaat het 'echte' werk beginnen.
succes
groetjes

marijke

Hallo, bedankt voor jullie reacties en het lezen van de site. De eerste foto´s stan er op dus blijven volgen.
Dick & Kids, Greet, vrienden van de Ontmoetingskerk een hartelijke groet, en een zoen Marijke

zuster Regina Plat

Wat ben ik blij dat jullie een goede reis hebben gehad en goed zijn aan gekomen met alle spullen die jullie hebben mee genomen. Ik zie het gezicht van Robert al, helemaal blij en ontspannen. Ik wens jullie een hele goede en gezellige hard werkende tijd toe, maar ook even ontspanning en ontlading dat is goed voor de mens. Lieve groet van zr. Regina

Marieke Oostenbrink

Fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad, helaas kon ik jullie niet uitzwaaien. Namens HML een heel goede en fijne tijd gewenst in Br. We zullen jullie volgen via jullie berichten. Geniet met volle teugen !

Andries en Carmen

Hallo (nicht) Margriet, Cora en allemaal,

Leuk om te horen dat jullie gezond en wel zijn aangekomen. Fantastisch project vinden wij! Neem even de tijd om goed bij te komen van de reis. En dan maar zien waar al die in jaren zorgvuldig opgebouwde ervaring goed voor is. Andere maatstaven aanleggen waarschijnlijk, ook je eigen zegeningen tellen. Sterkte, succes, groetjes uit R'dam-Zevenkamp.

marijke jansz

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
Heel veel succes in alles wat jullie gaan doen in dit project.
groeten, marijke jansz

Max Kwee

JOPIE, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!! En hartelijke groeten aan allen.

Monique

Ik dacht vandaag zal eens op de site lezen.. Leuk Thea om meteen van jou wat te lezen.
Heel veel succes met jullie projecten.
Liefs van Frank en mij en Luuk en Tess
PS we blijven graag op de hoogte :D

karen

he zus even een kus van mij ...

anja

Fijn dat de reis zo goed is verlopen. En gelukkig geen controle in de koffers of riemen!
Wat leuk dat er al wat te lezen valt zeg, jullie zijn nog aan het wennen en gelijk al weer in de pen/toetsenbord.
Kleintje eet als een dijker Peek, zelfs met Anton in de buurt. Groeten van de Postmusjes.

jelle

fijn dat jullie veilig zijn aangekomen... wens jullie heel veel succes.
Coor de toko loopt gesmeerd...
liefs
jelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!