braziliegroep2010.reismee.nl

EINDBEDRAG BRAZILIE GROEP 2010 MOOI RESULTAAT

De rommelmarkt die zaterdag 28 augustus jl. in gebouw Het Anker heeft plaats gevonden, werd niet druk bezocht, maar heeft toch nog het onverwacht mooie bedrag opgeleverd van

€ 1290,= Waarmee het eindbedrag van de Brazilië groep, nu uitkomt op € 33.000,=

Een prachtig resultaat na de vele acties die wij hebben gehouden. Maar weet,dat wij dit wel mét elkaar hebben gedaan!! Zonder u allen hadden wij dit mooie eindresultaat niet behaald!

Bijna is het nu zover en kunnen wij vertrekken. Nog maar één ‘actie' hebben wij te gaan. Dat is onze uitzenddienst die plaats vindt op woensdagavond 15 september a.s bij Zr. Regina Plat.

Bij haar zijn wij 9 maanden geleden begonnen met een dienst en konden wij met elkaar bidden voor een mooie voorbereidingstijd en hopen op een mooi bedrag als eindresultaat.

Maar dat dit bedrag ‘geboren' zou worden, dat hadden wij niet verwacht!

Voor alle duidelijkheid willen wij u nogmaals laten weten, dat wij zélf onze eigen reis en verblijfkosten betalen. En dat alle verkregen gelden uit de gedane acties (uw geld dus!)

Dan ook wordt besteed aan de straatkinderen van project REMER. Daarom, wij kunnen het niet genoeg zeggen;

LIEVE MENSEN BEDANKT VOOR AL UW GIFTEN EN STEUN!!

Wilt u ons blijven volgen, dat kan ook tijdens ons verblijf in Brazilië, wij houden u zoveel mogelijk op de hoogte van al onze werkzaamheden daarvia deze website.

Wist u datals u zich hiervoor aanmeldt, u dan vanzelf een email krijgt als wij een nieuw verhaal hebben geplaatst?

Een hartelijke groet voor u allen, namens de straatkinderen van Rio de Janeiro,

de kinderen van Sítio Shalom en de leden van de Brazilië groep 2010

Cora Smits, Marlies van Veen, Margriet Stasse, Ria Tukker, Thea van der Ent, Marijke van der Wenden, Nel van den Born, Jopie en Cees Koop en Siem en Ria van Bueren.

JAcoline

gefeliciteerd met dit super bedrag!!
Tof hoor!
tchau Jacoline

Gerry

Wat veel geld!!! Jullie hebben een superbedrag bij elkaar verzameld!! Wat kan je daar allemaal mee doen joh!!
Nog even een rustig weekje gewenst en een veilige reis!
En natuurlijk een heel goede tijd in Brazilie!!
groetjes van Gerry

Wilhelmien Sanders

Wat een geweldig geld bedrag.Ik wil iedereen veel succes wensen in Brazilië en kom gezond weer thuis.

jelle

Wat geweldig en jullie mogen zeker trots zijn op het resultaat die met jullie inzet en creativiteit door steeds maar weer acties te bedenken om geld binnen te halen. Nix was jullie te veel en steeds met enthousiasme en bevlogenheid om tot een mooi resultaat te kunnen komen. Zie hier het resultaat van een mooi bedrag wat jullie mee mogen nemen!!
Wens de groep heel veel succes en hoop dat er ook nog een moment voor jullie zullen zijn om te mogen genieten... los van het feit dat jullie sowieso zullen genieten om die blijde gezichten waarvoor jullie dit allemaal hebben gedaan te mogen beleven...
Een goede reis en een fijne tijd in Brazilië!!

liefs en de hartelijke groeten
Jelle