braziliegroep2010.reismee.nl

We doen het mét elkaar!

Vandaag kreeg ik alweer een bedrag in mijn handen gestopt; 'voor je kindjes in Brazilië en wat goed dat jullie dit werk doen' zei ze erbij. Ik word er altijd verlegen van als mij dit wordt gezegd. Want wat is goed? Ik antwoord dan ook steevast terug; 'ja, maar weet u wat ik nou zo goed vind: dat u (en met u nog velen) ons iedere keer maar weer geld geeft en dat u ons uw vertrouwen schenkt dat wij (lees REMER) uw geld in Brazilië goed gaan besteden. Want zonder al de giften van sponsors, in welke vorm dan ook, bereiken wij niets.

We doen het dus mét elkaar! En dit vind ík nou zo goed, en bijzonder!!

En dat Siem en ik, samen met nog een aantal anderen dan ook daadwerkelijk in Brazilië de handen uit de mouwen mogen steken, maakt ons alleen maar blij en gelukkig. Want tot op de dag van vandaag verrijkt het ons leven nog steeds!

Ria van Bueren-Blonk

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!