braziliegroep2010.reismee.nl

Robert Smits Schreef:

Beste vrienden,

Nog een dikke maand en dan zullen wij elkaar herzien!! Toen vanuit koud Nederland en dadelijk in een warm Brasil.

Jullie zijn zo enthousiast met al die acties, soms vraag ik me wel eens af of er nog tijd over is voor werk of privé, zoveel doen jullie! Lachen vond ik dan ook dat jullie een dagje met elkaar uitgingen om gewoon bij elkaar te zijn. Ik heb het idee dat jullie door al die acties die dag gewoon niet nodig hadden, zoveel schieten jullie al met elkaar op. Neem wel even vrij van elkaar want dadelijk zijn het 3 hele weken op elkaar. Ik denk dat menige organisatie veel van jullie ervaringen zou kunnen gebruiken en leren. Niet alleen door al jullie enthousiasme maar ook door de vele ludieke acties die jullie steeds maar weer verzinnen. En wat een geweldig bedrag hebben jullie bij elkaar gebracht!! Fantastisch!! Wij hebben dat extra zo hard nodig, daarom ben ik zo intens blij!! Ik wil jullie ontzettend bedanken voor alles wat jullie voor de kinderen hier doen!!

Wij kijken erg uit naar jullie komst. Door alle berichten heb ik het idee dat ik jullie al zolang ken. Ik weet zeker dat het hele mooie weken gaan worden in Brasil!!

Ik wens jullie Gods Zegen toe met de laatste voorbereidingen!!

Met zeer vriendelijke groet,

Robert Smits

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!