braziliegroep2010.reismee.nl

Beste Groepsvolgers,


Ben de laatste tijd ter voorbereiding zo nu en dan wat Braziliaanse dvd's aan t kijken in een poging mn basiscursus Braziliaans op te vijzelen, nou hmmm, lang leve de ondertitels... Versta bar weinig maar wel mooie films gezien!

Prikken gehaald, poezenoppas en verzekering geregeld. De speciaal aangeschafte veelkleurige reistrolley staat al klaar en af en toe gaat er al het een en ander in in, ik heb via marktplaats al aardig wat Brazilie-gerelateerd leesvoer besteld en ontvangen, kroonstuk: een heel zwaar en groot Time-Lifeboek over Rio, (ik dacht dat het een klein reisgidsje was!) die dus maar niet in de koffer!

Verder ben ik m'n collega's en vrienden aan het tergen met de opmerking:' Volgende maand ga ik naar Brazilie, en jullie'? De patienten (ik werk in de verslavingszorg bij Bouman) vinden het helemaal geweldig en zijn nu al nieuwsgierig naar de belevenissen, en ikzelf? Vind het weer heel byzonder om op een mooi stukje wereld mn voetstappen achter te laten en verwacht veel plezier met de groep en de kinderen. Als ook verwondering in de favelas.

Enne, geld storten mag nog steeds!

Groeten! Margriet

Reacties

Reacties

Marieke Oostenbrink

Beste Brazili"we gangers. Wat een fantastisch bedrag hebben jullie bijeen weten te brengen voor de straat kinderen. Wat zullen er weer goede dingen mee gedaan kunnen worden. Ik wens jullie allen een heel goede reis en verblijf in Brazilië. Helaas kan ik jullie niet komen uitzwaaien omdat ik dan niet in NL verblijf, maar ik zal aan jullie denken. nogmaals heel veel goeds gewenst, groeten Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!