braziliegroep2010.reismee.nl

nieuwe foto's Brazilie groep

Reacties

Reacties

Jacoline

Siem, zie ik het nu goed.
Ben je echt aan het werk?
zozo
veel plezier

Nel zus van Ria v.B.

Hoi Siem, dit is wel wat anders dan een pen vasthouden of achter de pc te zitten.
Denk erom, sla niet op je vingers want dat kan wel eens een beetje zeer doen.
Maar ik zie dat je ook goed bezig bent.
Groetjes van je schoonzus Nel

Merel - Maria Menken

Mannen,
Veel bewondering had ik al voor Cees als Goudse postbode, maar als ik jullie zo gebroederlijk zie klussen wordt ik warm van binnen.
Ik heb veel bewondering voor de hele groep.
Een hartelijke groet aan iedereen.
En Jopie nog van harte proficiat met je verjaardag, dat heb ik niet vergeten hoor!
Ook in gebed ben ik dikwijls met jullie allen verbonden.
Merel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!